Üzleti feltételek

Bevezető rendelkezések

A jelen feltételek az eladó Ľuboslava Stachová (a továbbiakban: "eladó") és a www.drefka.hu weboldalon az áruk vásárlása iránt érdeklődő személy (a továbbiakban: "vevő") közötti jogviszonyra irányadók. . A jelen feltételeken túlmenően az eladó és a vevő között az áru vásárlásából, szállításából, illetve az áruhiba miatti igényekből eredő jelen jogviszonyokra is megfelelően irányadóak a Szlovák Köztársaság vonatkozó jogszabályainak rendelkezései, különösen a polgári, ill. kereskedelmi jog, különös tekintettel a 2. sz. 102/2014

törvény alapján 250/2007 Coll. törvény módosításáról, valamint a fogyasztóvédelemről és a Szlovák Nemzeti Tanács 2. sz. 372/1990 Coll. A bûncselekményekre vonatkozó módosítása szerint az a természetes személy, aki a fogyasztói szerzõdés megkötése és teljesítése során nem üzleti tevékenysége, munkavégzése vagy foglalkozása körében jár el.

törvény szerinti fogyasztónak nem minősülő vásárlóra a jelen szerződési feltételeknek a fogyasztó jogaira irányadó rendelkezései nem vonatkoznak. A fogyasztóvédelemről szóló, módosított 250/2007. Ezt a személyt a vonatkozó jogszabályok értelmében nem illetik meg fogyasztói jogok. Ebben az esetben a termékhibákért való felelősségre (reklamációra), valamint az eladó és a fogyasztónak nem minősülő vevő közötti kölcsönös kapcsolatra a törvény vonatkozó rendelkezései az irányadóak. 513/1991 Coll. módosított Kereskedelmi törvénykönyv (a továbbiakban: Kereskedelmi törvénykönyv).

Operátor

Ľuboslava Stachová

Székhely: Ťačevská 8

085 01 Bardejov, Szlovákia

ID: 54784557

az eperjesi kerületi bíróság cégjegyzékébe bejegyzett társaság.

 

(a továbbiakban „vállalatunk” vagy „mi”)

Az eladó elérhetőségei

Postacím: Ľuboslava Stachová, Ťačevská 8, 085 01 Bardejov, Szlovákia

Számlaszám készpénz nélküli fizetéshez: 5193385770/0900

IBAN: SK73 0900 0000 0051 9338 5770

BIC SWIFT kód: GIBASKBX

Telefon: 0949 231 627

E-mail: info@drefka.hu

A szerződés lezárása

Az eladó megköti a szerződést ill szerződéseket köt a vevőkkel a vevő megrendelése révén:

            egy weboldal,

  1. b) e-mailben
  2. c) telefonon ill
  3. d) közösségi hálózatok (Facebook, Instagram,...)

Megrendelés

Az eladó akkor fogadja el a megrendelést, ha a vevő megadja az eladónak a megrendeléshez szükséges összes adatot. Az Eladó semmilyen módon nem vállal felelősséget az áruk késedelmes kiszállításáért, illetve a hibás vagy pontatlan rendelési adatokból (igazolható) eredő egyéb problémákért, hibákért.

Az eladó nem vállal felelősséget az árakért vagy a fent említett egyéb hibákért, és fenntartja a jogot, hogy félreértés esetén törölje a megrendeléseket.

Abban az esetben, ha az eladó erőfeszítései ellenére a www.drefka.hu - Ľuboslava Stachová webáruház weboldala (a továbbiakban: "e-shop") hibás árat kap, különös tekintettel a nyilvánvalóan hibás árra. ár, amely lényegesen eltér a termék általánosan ismert, elfogadható vagy becsült árától, vagy rendszerhiba miatt jelent meg, az eladó nem köteles az árut a hibásan megadott áron szállítani, de felajánlhatja annak kiszállítását helyes árat, míg ennek megismerése után a vevő a vásárlástól, ill. elállni az adásvételi szerződéstől.

A megrendelés elküldése előtt a vevő köteles minden esetben megerősíteni, hogy megismerte és elfogadja az eladó érvényes szerződési feltételeit, és azokat az adásvételi szerződés részeként elfogadja, ill. az eladó és a vevő közötti szerződéses kapcsolatról. A megrendelés vevőnek történő kiadása és elküldése más módon nem lehetséges.

Szállítási feltételek

Az e-shop oldalán megtalálható termékek raktáron vannak, és legkésőbb a megrendelés/fizetés beérkezését követő 48 órán belül kiszállításra kerülnek (a megrendelés banki átutalással történő fizetése esetén érvényes). Szállítási idő 2-5 nap. Abban az esetben, ha a megrendelt árut a megadott szállítási határidőn belül nem tudjuk feladni, értesítjük a szállítás várható időpontjáról.

Fizetés

E-shopunkban tud előre fizetni banki átutalással, bankkártyával vagy bankkártyával, PAYPAL-on keresztül, vagy az áru átvétele után utánvéttel. Minden ár a 20%-os áfát tartalmazza.

Ha előre banki átutalással választja a fizetési módot, akkor a megrendelés visszaigazoló e-mailben elküldjük az utaláshoz szükséges információkat. Amikor a fizetés megérkezik számlánkra (e-mailt küldünk Önnek), rendelése aktív státuszba kerül, és az árut ajánlott küldeményként küldjük meg Önnek. A szállítási határidőt attól a pillanattól számítjuk, amikor a fizetés megérkezik bankszámlánkra.

A csomagolási és szállítási költségek a csomag súlyától függenek, 800 HUF kezdve.

Ha az utánvétes fizetést választja, az árut az Ön által megadott szállítási címre, ajánlott levélben, utánvéttel küldjük ki. Az utánvétes utánvétel ára a kiválasztott országtól és a szállítástól függ, 500 HUF-tól. A teljes összeget (a megrendelt áru értéke + szállítási díj) az áru átvételekor, készpénzben fizeti ki. A csomagolási és szállítási költségek a csomag súlyától függenek, 800 HUF kezdve.

Plusz 500 HUF utánvétes utánvét.

Ellentmondás az adásvételi szerződéssel

Abban az esetben, ha a termék a vevő általi átvételkor nem felel meg az adásvételi szerződésnek (a továbbiakban: az adásvételi szerződésnek való ellentmondás), a vevőnek jogában áll kérni, hogy az eladó helyreállítsa az árut az adásvételi szerződésnek megfelelő állapotba. az adásvételi szerződést ingyenesen és indokolatlan késedelem nélkül, a vevő igényei szerint akár a termék cseréjével, akár kijavításával; ha ilyen eljárás nem lehetséges, a vevő ésszerű árengedményt követelhet a termék árából, vagy elállhat a szerződéstől.

Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha a vevő az áru átvétele előtt tudott az adásvételi szerződés ütközéséről, vagy maga okozta az ütközést az adásvételi szerződéssel. Az adásvételi szerződéssel való, amely a dolog átvételének napjától nyilvánvalóvá válik, az átvételkor már fennálló ellentmondásnak minősül, kivéve, ha ennek ellenkezője bizonyított, vagy ha az nem mond ellent a dolog természetének.

A Fogyasztó szerződéstől való elállási joga

Amennyiben az adásvételi szerződés távközlési eszközzel (a webáruházban, telefonon vagy közösségi oldalakon) jön létre, a fogyasztó az áru átvételétől számított 14 napon belül jogosult elállni a szerződéstől. Ebben az esetben a fogyasztó felveszi a kapcsolatot az eladóval, és lehetőleg írásban közli, hogy eláll a szerződéstől a szerződéstől való elállási űrlap kitöltésével, amely megtalálható az eladó honlapján: www.drefka.hu ( a rendelési szám feltüntetésével , a a fogyasztó neve, a vásárlás dátuma és a visszatérítés számlaszáma ). A szerződéstől való elállást legkésőbb a 14 napos időszak utolsó napjáig kézbesíteni kell. Különleges esetekben a körülmények figyelembevételével a visszaküldési határidő meghosszabbítható, de legfeljebb 3 nap.

A törvény ezen rendelkezése azonban nem értelmezhető a szabad árukölcsönzés lehetőségeként. A fogyasztó az elállási jog gyakorlása esetén köteles a szállítónak átadni mindazt, amit az adásvételi szerződés alapján megszerzett. Ha ez már nem lehetséges (pl. az árut megsemmisítették, időközben elfogyasztották vagy felhasználták, vagy az áru csomagolása tartósan megsérült), az árut a szállító nem tudja átvenni.

A szerződéstől való elállás mellett döntő vásárló viseli az áru visszaküldésének költségeit.

törvény 7. §-a szerint. 102 2014-től a fogyasztó nem állhat el a szerződéstől, amelynek tárgya:

  1. a) a fogyasztó különleges igényei szerint készült áru, méretre készített áru vagy kifejezetten egy fogyasztónak szánt áru értékesítése. (Ezek főleg ecsetek saját szöveggel/névvel)
  2. b) a szolgáltatás nyújtása, ha annak nyújtása a fogyasztó kifejezett hozzájárulásával kezdődött, és a fogyasztó kijelentette, hogy megfelelően tájékoztatták arról, hogy hozzájárulásának kifejezésével a szolgáltatás teljes körű teljesítését követően elveszíti a szerződéstől való elállás jogát.

Nincs joga elállni a szerződéstől a gazdálkodó szervezeteknek és vásárlóknak sem, akik látszólag hivatásuk gyakorlása céljából vásárolnak árut – a törvény kifejezetten hivatkozik például az engedéllyel rendelkező építészekre, megbízott építőmérnökökre és jogászokra.

Áruk visszaigénylése

Hogyan kell eljárni az áru visszaküldésekor és hogyan kell elkészíteni a küldeményt:

A küldeménynek teljesnek (tartozékokkal és minden dokumentációval együtt) és abban az állapotban kell lennie, ahogy a kézbesítéskor megkapta. Csatolja a vásárlást igazoló bizonylatot az áruhoz. Kérjük, hogy a kiszállított árut mindig gondosan csomagolják, ezért használjon csomagolópapírt vagy kartont, hogy az eredeti csomagolás ne sérülhessen meg a szállítás során. Ne küldje el az árut utánvéttel, javasoljuk az áru ajánlott levélben történő feladását. A pénz visszakerül bankszámlájára (ne felejtse el megemlíteni), általában a küldemény kézhezvételétől számított 6 munkanapon belül. Az áru visszaküldése esetén az összeget csökkentjük az áru Önnek történő feladásakor felmerült szállítási költséggel (reklamációra nem vonatkozik).

9.1. A küldemény kézbesítésének elmaradása el nem fogadás miatt

Ha Ön időbeli vagy egyéb okok miatt nem veszi át az elküldött árut, de az áru iránti érdeklődése továbbra is fennáll, és az árut visszaküldjük hozzánk. Előfordulhat, hogy a küldemény visszaküldésével kapcsolatos fuvarozói díjat + az áru újraküldésének díját számítjuk fel.

Visszaküldési politika

A reklamáció tárgyát képező termékeket a hiba felfedezését követően haladéktalanul elbírálás céljából át kell adni, tisztának, megfelelő vásárlási okmányokkal és hibaleírással kell ellátni, vagy a hiba helyét meg kell jelölni. (pl. fényképen)

Hogyan kell eljárni:

Reklamáció esetén az alábbiak szerint járjon el: Küldje el a terméket az alábbi címre. A szállítást az eladó állja. Amint tudja, hogy mikor és hol tudjuk átvenni a küldeményt, vegye fel velünk a kapcsolatot. A küldeménynek teljesnek (tartozékokkal és minden dokumentációval együtt) és abban az állapotban kell lennie, ahogy a kézbesítéskor megkapta. Csatolja az áruhoz a vásárlást igazoló bizonylatot - elektronikusan is elküldheti. Kérjük, mindig használjon csomagolópapírt vagy kartont, hogy az eredeti csomagolás ne sérülhessen meg a szállítás során. Lehetőleg kerülje a műanyag csomagolást.

Ne küldje el az árut utánvéttel, ebben az esetben az árut nem fogadjuk el. Javasoljuk, hogy biztosítsa az árut. Az áru átvétele után azonnal reklamációs jegyzőkönyvet kap. Az árut a szállításhoz megfelelően be kell csomagolni, hogy ne sérüljön meg. A hibás vagy sérült árut kicseréljük, vagy visszatérítjük a vásárlás összegét. Az áruhoz csatolni kell minden olyan dokumentumot, amelyet a vevő az áruval együtt kapott, azaz számlát, jótállási jegyet stb.

Az eladó nem vállal felelősséget a termékek működéséből, funkcionális tulajdonságaiból és a termékek szakszerűtlen használatából eredő károkért, valamint a külső események, hibás kezelés vagy természeti katasztrófák által okozott károkért. Az ilyen eredetű hibákra a garancia nem vonatkozik. Higiéniai okokból a fogkeféket és a bambusz szívószálakat csak használaton kívül fogadjuk el. Az elutasított igények esetén a kereseti eljárás költsége és kezelési költség felszámítható. A reklamáció kezeléséről e-mailben vagy SMS-ben kap tájékoztatást.

Áru panasz a következő címen tehet:

Ľuboslava Stachová

Ťačevská 8

085 01 Bardejov, Szlovákia

 

 

Garanciális feltételek

A pont rendelkezései nem vonatkoznak arra a vásárlóra, aki nem fogyasztó. Az eladó termékhibáiért való felelősségére ezekben az esetekben a 422. és azt követő §-ok vonatkoznak. Kereskedelmi törvénykönyv.

Az árura a törvényi 24 hónapos jótállási idő vonatkozik. A jótállási idő attól a naptól kezdődik, amikor a vevő átveszi az árut.

Az üzletben kínált áruk garantáltan újak. A Vevő a reklamált árut a hiba írásos leírásával vagy a jelen feltételek mellékletében található reklamációs űrlappal és az üzletben történő vásárlást igazoló okirattal együtt az eladó címére küldi meg. A reklamáció feldolgozásának határideje a küldemény eladóhoz történő átadásától számított 30 nap.

Ha a reklamációt nem kezelik pozitívan, az árut a reklamáció elutasításának indoklásával együtt visszaküldjük a vevőnek.

Az eladó felelős az áru hibáiért a vonatkozó jogszabályok, így különösen a törvény 622. és 623. §-a szerint. 40/1964 Coll. módosított Ptk. (a továbbiakban: Ptk.). A vevőnek joga van a hiba megfelelő és haladéktalan elhárításához. A hiba elhárítása helyett az eladó kicserélheti a hibás terméket egy hibátlanra. A jótállás nem vonatkozik a termék elhasználódásából, rendeltetésszerű használatából, szakszerűtlen vagy gondatlan kezeléséből, túlzott terhelésből, mechanikai sérülésből vagy a termék használati utasításának vagy használati céljának nem megfelelő használatából, a karbantartási szabályok figyelmen kívül hagyásából eredő hibákra és sérülésekre. vagy olyan hibák miatt, amelyek miatt a termék ára csökkent. Az árura vonatkozó jótállási idő a reklamáció benyújtásának napjától szünetel. Csak a reklamáció feldolgozását követő áru átvételének napján indul újra (az a nap, amikor a vevő a reklamáció feldolgozását követően köteles átvenni a terméket az eladótól).

A jótállási idő meghosszabbodik azzal az időponttal, amikor az árut kijavították (azaz a reklamáció benyújtásától addig az időpontig, amikor a vevő a reklamációt követően köteles az árut átvenni). Az esetleges reklamációt nem ismerjük el, ha a hibás árut tovább használják, és az eltávolítható hiba elháríthatatlan hibává válik.

11.1 A bizonyítási teher

  1. A) ha olyan hibáról van szó, amely a terméken a jótállási idő első 12 hónapjában keletkezett, az eladó köteles a vevő felé igazolni, hogy az általa meghirdetett hiba a terméken az értékesítés időpontjában nem állt fenn ( nem fordult elő a terméken a gyártás során, illetve a vevőnek történő értékesítése határidő előtt);
  2. B) ha olyan hibáról van szó, amely a jótállási idő első 12 hónapja után (azaz a jótállási idő 13. hónapjának 1. napjától) keletkezett a terméken, a vevő köteles bizonyítani az eladónak, hogy a hibát a terméken az értékesítés időpontjában már benn volt a terméken (előállításkor, vagy a vevőnek történő értékesítése előtt keletkezett a terméken); a reklamáció elfogadásáról vagy elutasításáról szóló döntés azon bizonyítékoktól függ, amelyekkel a vásárló bizonyítja, hogy a hiba nem az ő hibájából vagy a termék normál elhasználódásából ered.

A vevő köteles az árut hiánytalanul és tisztán a reklamációhoz bemutatni. Ellenkező esetben az eladó jogosult a reklamációt elutasítani. A jótállási idő lejárta után az áru hibáira (hibáira) vonatkozó igényérvényesítési jog megszűnik.

Magánélet

A vevő a személyes adatainak elküldésével tudomásul veszi, hogy ezeket a személyes adatokat az eladó, mint üzemeltető a 3. sz. A személyes adatok védelméről szóló 122/2013. A vevő a megrendelés keretein belül az eladó rendelkezésére bocsátja a személyes adatokat, így különösen: név, cím, telefonszám, fax, e-mail.

Az eladó a személyes adatokat a vevővel kötött adásvételi szerződés megkötése és teljesítése, dokumentumok és áruk kézbesítése, a vevővel való kommunikáció, valamint jogszabályi kötelezettségeinek teljesítése céljából kezeli. A megjelölt cél elérése érdekében az eladó jogosult személyes adatokat harmadik félen keresztül kezelni, pl. futárcég, külső számviteli és adótanácsadó stb. Ha adataiban változás történik, kérjük, jelezze felénk.

A vásárló a személyes adatok megadásával hozzájárul azok marketingcélú felhasználásához, azaz termékek és szolgáltatások kínálásához, marketingkampányokról való tájékoztatáshoz, valamint ajánlati levelek, vásárlási katalógusok és üzleti közlemények postai és elektronikus úton történő megküldéséhez a törvény szerint. számú elektronikus hírközlésről szóló 351/2011.

Záró rendelkezések

A számla a vevő számára az áru megvásárlásának bizonyítéka. Az árut számla nélkül nem lehet cserélni vagy visszaküldeni.

Az eladó tevékenységét az Eperjesi Régió Szlovák Kereskedelmi Felügyelősége felügyeli, Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1.

A jelen feltételekből vagy azokkal kapcsolatos vitákat, beleértve az áruk leszállításával kapcsolatos vitákat is, kizárólag szlovák bíróságok tárgyalják és döntik el. A döntő anyagi és eljárási jog a Szlovák Köztársaság joga.

Jelen feltételek az eladó honlapján való közzétételük napjától érvényesek és kötelező erejűek. Az eladó fenntartja a jogot, hogy saját belátása szerint elálljon, módosítsa, módosítsa vagy újakkal cserélje ki, azzal a ténnyel, hogy a megkötött szerződésekre az adásvételi szerződés megkötésének időpontjában érvényes feltételek vonatkoznak.

A megrendelés elküldésével a vevő megerősíti, hogy egyetért jelen feltételekkel, tájékoztatást kapott a szerződéstől való elállás lehetőségeiről, valamint a 3. § bek. törvény 1. §-a alapján a fogyasztóvédelemről szóló 102/2014.

A jelen verzióban szereplő feltételek közzétételre kerültek és 2019.01.01-től érvényesek, és az online áruházba szállított rendelésekre vonatkoznak. www.drefka.hu – Ľuboslava Stachová a megadott időpont után.

Útmutató a panaszkezelési eljáráshoz

számú melléklet törvény 1. sz. – A SZERZŐDÉS ELÁLLÁSÁNAK ŰRLAPJÁNLATA 1. sz. 102/2014. a fogyasztóvédelemről a távollévők között kötött szerződés vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződés alapján történő áruértékesítés vagy szolgáltatásnyújtás során, valamint egyes törvények módosításáról

ŰRLAP MINTA A SZERZŐDÉS ELÁLLÁSÁRA

(Csak akkor töltse ki és küldje el ezt az űrlapot, ha el kíván állni a szerződéstől)

- Ki …………………………………………………………………………………..

[Az eladó megadja nevét, vezetéknevét és telephelyének címét, ha természetes személy vállalkozó, cégnevét és székhelyét vagy telephelyét, ha jogi személy, vagy faxszámát és e-mail-címét. levelezési cím]:

– Ezúton bejelentem / bejelentjük*, hogy ezen árukra vonatkozó szerződéstől/e szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződéstől elállok / elállunk*: ……………………………………………… …………………………………….

– Megrendelés dátuma/átvétel dátuma* ………………………………………………………………………………

– Fogyasztó/fogyasztók vezeték- és vezetékneve* ………………………………………………………………………………

– Fogyasztó/fogyasztók címe* ……………………………………………………………………………

– A fogyasztó/fogyasztók aláírása* (csak akkor, ha ezt a nyomtatványt papíron nyújtják be) ……………………………………………………………………………

- Randi ……………………………………………………………………

* Ha nem alkalmazható, húzza át.